27 December 2022

Idag har jag & Bubblan lite saker inpålanerat, mest jag dock men ändå.
Han får hänga med mamma han
Jag ska ta & dra min kateter som jag haft sen Bubblan föddes.
Har haft lite strul med urinen, så det har vart lite tufft att haft den över jul.
Så ska dra ut den här hemma för att sen åka till BB tre timmar efter det & kolla hur det ser ut.
Förhoppningsvis blir jag av med skiten nu då jag haft den en vecka.

Tyvärr fick jag tillbaka katetern på BB igen & efter  3 timmar utan dig.
Har fortfarande lite blod i urinen bla.
Käkar även antibiotika för det oxå. Ingen vet exakt va det beror på.
De har en aning om att de kan ha "råkat" rispa urinblåsan/urinledaren när de förlöste Bubblan.
Jag mår som vanligt & känner inte av något annat.

De passade även på att väga Bubblan med när vi va där & idag vägde han 3610 g.
När vi hade kommit hem & det va dags för kvällsrutinerna blev det ett bad för honom här hemma.
Det första babet här hemma
 
Imorn ska jag ta & röntga urinblåsan för att se om de kan se någpt där.
Efter det ska jag till BB för att träffa läkaren & lägga upp en plan för hur vi ska gå tillväga...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillamolnet.blogg.se

Småbarnsmamma som lever livet ihop med min familj i en tätort i Skövde

RSS 2.0