Hemgång

Efter att ha spenderat några dagar här på BB pga att det har strulat lite med mig & min urinblåsa & lite sånt får vi nu lämna BB & åka hem till familjen.
Så får åka hem med katetern & ha den några dagar till.
Måste komma under fund med va det kan va som strular för mig.
Så jag är fortfarande inskriven på BB pga den.

Väntade på babe som skulle komma på eftermdidgaen & sen när allt va kalrt åkte vi hem med Bubblan.
Tjejerna va hemma hos svärmor under tiden han hämtade oss.
Kom hem i lugn & ro innan storasystrarna kom hem & fick möta sin lillebror för första gången 💓

Alla värden på Bubblan va bra & har sett bra ut hela tiden.
Den nya vikten på honom innan vi åkte hem va 3400 g.
Han ammar fint & bra & det är så mysigt 💓
 
Nu ska vi hem & installera oss hemma & anpassa oss allihopa till en ny vardag med lite nya rutiner.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillamolnet.blogg.se

Småbarnsmamma som lever livet ihop med min familj i en tätort i Skövde

RSS 2.0