Julmus I Centrum

Idag ska vi ner till stan & kika lite på Julmys i centrum.
Tomten kommer oxå va där, så tjejerna har skrivit varsin önskelista som de ska ta & lämna till honom.
Som tack fick de varsin julklapp från honom.

Sen åkte vi hem & senare på em/kvällen kom Maud hit då jag skulle ta & hjälpa henne med håret & göra slingopr på henne.
Det va en trevlig & mysig stund med henne här.
Under tiden va babe med barna & så spelade han BingoLotto.
Han fick va bollkallle åt mig sen då jag fyllde i min lott ihop med honom senare på kvällen.

Avslutade kvällen & helgen i soffan med babe till tv/serie
innan det va dags för bädden & ladda upp för en ny vecka som väntar imorn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillamolnet.blogg.se

Småbarnsmamma som lever livet ihop med min familj i en tätort i Skövde

RSS 2.0