Nyårsdagen

Det bästa med 2022 va att våran älskade son kom till världen 💘
Det har vart en bra gradivitet med Bubblan.
Mått bra & det har flytit på bra.
Alla väntade efterlängtat efter honom.

Storasystrarna pratade mycket om honom & vi inkluderade dem i vad som skulle komma att hända & va som kommer ske.
Den 19 december 2022 kl 08:40 föddes han med planerat kejsarsnitt.
3605 g & 51 cm lång  här på BB i Skövde 💘

 
Tack älskling för ditt stöd under förlossningen & för all hjälp efteråt då det uppkom lite komplikationer för min del & så.
Tack för att du är pappan till våra barn & för att vi får ha dig i vårt liv.
Jag älsklar dig över allt annat. Utan dig inget mig 💘

Rita & Ella kom förbi på eftermiddagen/kvällen på lite mat & kaffe.
Va en trevlig stund med dem.

Avslutade denna kväll med älsklingen i soffan till filmen Sweet Home Alabama innan det va dags för bädden för oss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillamolnet.blogg.se

Småbarnsmamma som lever livet ihop med min familj i en tätort i Skövde

RSS 2.0